A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   B   »   Beatnuts Lyrics   »   You're A Clown - Feat. Biz Markie And Tyler Fernandez Lyrics

Beatnuts - You're A Clown - Feat. Biz Markie And Tyler Fernandez Lyrics

Font:      
Align:    
  • [biz markie & little girl]
  • Mm.... drop!
  • Yes indeed, it's the biz markie with the beatnuts
  • And i'm gonna count along with this girl like this
  • One, two we'll come for you
  • Three, four you better lock your door
  • Five, six beatnuts in the mix
  • Seven, eight now let's get it straight
  • Nine, ten for everybody that slept
  • You better watch your step
  • You better watch your step
  • [psycho les]
  • Now pull it out your pocket
  • Pull it out your pocket
  • Biz mark beatnuts we about to rock it
  • Now pull it out your pocket
  • Pull it out your pocket
  • Psycho les baby, i'm about to drop it
  • I'm just a villain
  • Chillin in my gangster stand
  • I cop all my threes from amsterdam
  • I make them black eyed peas kids say 'that's the jam'
  • Beatnuts baby back by popular demand
  • Drop another jam
  • Sock you and your man
  • If you don't know by now, blam
  • Y'all small soldiers wanna blast back
  • Like a wedgie i'm gonna get up in that asscrack
  • Feet first
  • Whip a concert with no rehearse
  • You wanna spit you gotta talk to me first
  • The ringleader
  • Blow your cover
  • You think we cool cuz i know your mother?
  • [juju]
  • Yo, elegant flow, stomp you like an elephant tho
  • You only got a little money and you spendin it slow
  • Anything you gotta say is like irrelevant yo
  • I need money like i gotta let the president go
  • From a hostage situation that's surrounded by smoke
  • In a trailer in the middle of hell, nobody know
  • It's the junkyard hannibal lec
  • Snatch the first grabbable tec
  • And look for any catchable rep
  • Back in effect, slap you in the back of the neck
  • I've been holdin this down for a while, show me respect
  • Rainin the tec and all of that, breakin your neck
  • It's off the hook this year, two niggas called me collect
  • [biz markie]
  • *phone rings*
  • Who's this??
  • Who's this??
  • This is a collect call from... a clown
  • [chorus]
  • [biz markie]
  • You're a clown!!!!
  • [juju]
  • I saw you at a party uptown
  • Nobody even know you, you just standing around
  • [biz markie]
  • You're a clown!!!!
  • [juju]
  • Don't even try to step outta bounds
  • Cuz if you drink and start a fight nobody holdin you down
  • [biz markie]
  • You're a clown!!!!
  • [juju]
  • Lookin through the records i found
  • It takes more than that for you to duplicate this sound
  • [biz markie]
  • You're a clown!!!!
  • [juju]
  • My heat'll lift your feet off the ground
  • Live niggas throw the bacon and move it around
  • [psycho les]
  • I follow recipe
  • Over on sesame
  • This time the kid.... psycho les'll be
  • On top of the industry
  • This one's for my niggas in the street
  • I'm lookin at the situation so i gotta flip a beat
  • Make your heart skip a beat
  • So we can all eat
  • Went from a project kid with a calculator watch
  • To a rollie, to cashin them royalties
  • You must be a fool playin with this hungry dog's food
  • Snap at you with a rude attitude
  • My troops landin parachutes i hit you with phatter loops
  • And y'all clowns better show us gratitude
  • Werd up
  • [biz markie]
  • Me & les rock the house
  • Mc's rock the house
  • The beatnuts rock the house
  • The rain with the tec rock the house
  • It's the biz markie as you can see
  • I got more rhymes than muhammed ali
  • I'm one in a million just like aaliyah
  • You look at me and say mama mia!
  • I sing funky records most definitely
  • Ain't no other mc that can mess with me
  • I know my man les you remember music factory
  • With rhymin big sam rest in peace you see
  • I rock the mic and you will know
  • That i rock the mic and go ohohohohohhoh
  • Sing a funky record mcs'll say
  • Ain't no other mc like b i z m uza a
  • From new york york l i i
  • New jersey z i am fly
  • Straight out the dc and maryland
  • Gotta give a shout out to virginia with the skins
  • Singin funky records most definitely
  • I like to go ooooooooh peace
  • *beatboxin*
  • Chorus
  • Beatnuts
  • Beatnuts
  • Beatnuts
  • *beatbox*
  • Beatnuts
  • Beatnuts
  • Beatnuts
  • *beatbox*
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts
  • Go biz mark
  • Go beatnuts

  • Report error in lyric




    The You're A Clown - Feat. Biz Markie And Tyler Fernandez lyrics by Beatnuts is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2020 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Beatnuts You're A Clown - Feat. Biz Markie And Tyler Fernandez Lyrics