A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   B   »   Black Rob Lyrics   »   Thug Story Lyrics

Black Rob - Thug Story Lyrics

Font:      
Align:    
  • [black rob]
  • Heeeeeeerrrreeee we go...
  • Once upon a time not long ago
  • When I was outta town movin work with zo
  • I used to bring my nigga b.r.
  • And niggas with the burnas holdin down b-r
  • There lived a jealous kid that was mislead
  • By anotha jealous kid who wanted me dead
  • (he said) me and you are gonna push this rock
  • Once we kill rob we takin over the block
  • They did the job, but didnt suceed
  • When I got up off the ground niggas couldnt believe
  • They started bustin anda bustin filled my ribs like crusting
  • Had the vest on so it didnt mean nothin
  • One kid grabbed a tech and started sprayin erratic
  • But he fell, two slugs from my semi-automatic
  • Ran two blocks there was cops all over
  • Then I dipped into the building ? ? ?
  • Banged on the door of apartment 83
  • Some lady start screamin like she was afraid of me
  • Ran to the roof like ***** that sista
  • Ask an old man can you help me mista?
  • Got to the roof clutchin my four-four
  • Open up the door, yo guess who I saw (who? )
  • Black and ? deaf? now, aint this proper
  • Guns drawn full of ? ? ? toward the helicopter
  • Escaped alive but my ribs was shattered
  • Body all battered, and clothes all tattered
  • Deep in my heart I wanted revenge
  • But I let the shit slide til I saw em again
  • Pulled out my guns and released a clip (and)
  • Thats the way I gotta end this shit
  • He was only one fiend, tryin to live a thugs dream
  • Slugs to the chest, shoulda heard him scream
  • Now this aint funny so dont you dare laugh
  • cuz anyone of us could catch the blood bath
  • Straight an narrow is how niggas should live...live
  • Good night...good night
  • Knock em out the box black
  • [black rob]
  • I just woke up in pain, my ribs broke up
  • Wifey on the side like justin, shes kept the hope up
  • All thats on my mind is revenge revenge
  • Justin and a few dogs kicked the door of the hinge
  • Go with the drawers on, man its cold as shit
  • Had the mag by the table, nigga hold this shit
  • He was one stupid nigga tryin roll for delph
  • Not knowin that he might get killed himself
  • Now wifey being trained by the f.o.i.
  • It was horrible, stabbed the otha cat in his eye
  • He was screamin tryin grab her actin like he had to have her
  • Swept him off his feet but got sliced with the dagger
  • Well in these times, well atleast to me
  • No true niggas rollin come in sets of three
  • And they wont stop rollin til you let them see
  • All the permanent scars that the tech nine leaves
  • Barely out the crib caught one in the leg
  • Couldnt even get my ? ? ? had to leave em for dead (damn)
  • Thats cold, yeah I know, but the cold in the streets
  • The one who escaped is the one holdin the heat
  • Before I breeze grab coke out the freeze
  • By the time yall hear this Ill be somewhere in belize
  • With some bad asian chick layin between my knees
  • While Im blowin off some trees, pumpin b.i.g.s
  • Greastest hits, this was my latest shit
  • Watch how niggas act when they play this shit
  • This a lesson, shits for real no dressing
  • No ? lip? infestin, crab cats Im addressin
  • Bad boy, the 44 mag, fresh off the rack
  • All you cowards and nasty ass hoes step the ***** back
  • This aint funny so dont you dare laugh
  • cuz anyone of us could catch the blood bath
  • Straight an narrow is how niggas should live...live
  • Good night...good night
  • Knock em out the box black
  • Thats right
  • Black rob, the craziest presentation
  • All you *****es
  • Bad boy, life stories
  • Alumni
  • Crumbs, crumbs

  • Report error in lyric




    The Thug Story lyrics by Black Rob is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2018 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Black Rob Thug Story Lyrics