A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   C   »   Chamillionaire Lyrics   »   Here We Go Again Lyrics

Chamillionaire - Here We Go Again Lyrics

Font:      
Align:    
  • [Intro]
  • Here we go again
  • That's life
  • Ooh, ooh, ooh...alright
  • Can't you see that it's raining? (hol' up)
  • Can't you see that it's pouring?
  • They just wanna see rainfall (hol' up)
  • They just hope that it's storming
  • They always gonna tell you when it rains it pours
  • Mother Nature's crying inside
  • I know I didn't tell you the entire story
  • But let me finish what happened that night
  • [Verse 1]
  • I was chilling with Frank Thomas the baseball player
  • You know the the one that played for the White Sox
  • Uncle Ro and Hurt M Badd is how I hooked up with him
  • Thought he could put us in the right spots
  • Let me connect the dots...
  • On the Chi block, had two Cartier rings that was iced out
  • A secretary named Lorraine that was quite hot
  • Told me to meet him at the studio, 5 O'clock
  • Try'na get to the studio, picked up in a limo
  • I recorded a demo, and you know my MO
  • H-town slow it way down, here I picked up the tempo
  • Thought it was a Benzo, but he wasn't in a Benzo
  • I hopped out the car and Frank saw me
  • In a parking lot in his Ferrari
  • He opened the door and the leather was looking Godly
  • Real talk, could've cost a mill
  • He was back from New York, he had shopped a deal
  • He met with them talked about my appeal
  • All the labels were talking but not for real
  • Well I think you're wise, and at least ya tried
  • At least we know that they'll see you rise
  • At least you're floating on decent tires
  • I'm headed home but don't be surprised
  • That's where I be if they want me
  • They pro'lly don't but just call me
  • Gave me a couple of stacks
  • Because he knew I was headed right back to the hood, I think it scarred me
  • Then I got on the plane, headed back to Houston like it's part of the game
  • Gave the money to my mother and she couldn't complain
  • Then I headed to the Swishahouse and started a flame
  • Everything started moving up
  • After high school we was cool enough
  • I'm like this ain't got nothin' to do with luck
  • I watched Slim and Braceface candy blue a truck
  • The 312 What I got to dial
  • I called Hurt 'Em Bad like, "we got a lot to smile..
  • ..about Hurt, we can make a profit now
  • I need beats because we're about to put an album out"
  • That conversation wasn't friendly
  • Thought he had some beats that he could lend me
  • But he told me that they have a price tag
  • And a beat from him would cost 10 G's
  • That's when my heart turned empty
  • I wasn't trying to get them free but didn't think that you would rob me
  • I recorded all them songs for you and never asked you for a dollar
  • Now you tryna charge me? *click*
  • On the window pane we can all see the rain
  • Somebody gotta let me know what part of the game is this
  • Wait, now I got a call from Lorraine, "Hello?"
  • What's up, she's no longer working with Frank at all
  • And told me the reason she made the call
  • Is to tell what really happened with the major talk
  • "They liked you Cham and they said you're raw
  • They liked your music but hated all the rest of the artist
  • He told them, nah, you wanna sign him? Gotta pay us all"
  • I knew that I wasn't ever signed to her
  • I knew that I wasn't ever signed to Frank
  • And Frank, he already had a lot of bank
  • I'm never letting anyone decide my fate
  • Who knew that I would do what I do?
  • Who knew that Michael Watts would try to screw what he screw
  • Who knew that Ron C was good at screwin' it too?
  • And how can anybody act like they had a clue?
  • We wasn't sittin' by a stewardess
  • You wasn't riding on the tour bus, and it was more than a few of us
  • I couldn't tell you where the jeweler was, but I could tell you where the sewer was, labels were was suing us
  • Switch back to Chicago, where everybody duck 5-0 and pimps ride fly though
  • They say "in God we trust", but keep a weapon in the Bible
  • He said "what it look like Joe?"
  • He was puffing on a green leaf
  • In a foreign with the cream seats, matter of fact it was black
  • He was in the streets knee deep, now he the manager for Chief Keef
  • Wait, that's Uncle Ro, the one who used to take me to the studio
  • The one that used to tag everything we drove
  • We both somehow made some major dough -- woah
  • Fast-forward [?] with the curry
  • Could have sold out to the change in a hurry
  • I wouldn't have an AMG Benz at thirty
  • I probably would'a never ever made Ridin' Dirty
  • And now they wanna see my reign fall?
  • And now they wanna see my name fall?
  • And now they tell me that I can't ball?
  • Tell me what, is you a lame dawg?
  • Don't you realise I made y'all?
  • Promise I'mma take off
  • All they do is pretend
  • They never really care how many times that you win
  • Can't do it nine times if you ain't doing it ten
  • Chamillionaire, where have you been?
  • Here we go again
  • [Verse 2]
  • Came from the gutter, but I made it out
  • The young CEO with major clout
  • It's like a major bout
  • They try to tell me that I'm fading out
  • Until I uppercut, swing and POW!
  • Bet that erase the doubt
  • I can hear you haters talking slick
  • But why'd you pick the Houston 2Pacalypse
  • Get off my tip
  • But let me give you all a tip
  • I never liked yall, I think you all should quit
  • You not as rich and plus you're the type of prick to send a girl a text message with a topless pic
  • You talking slick, but really you ain't copped them whips
  • The only time you shop is when you PhotoShop your dick
  • I park my whip, I might let you cop a flick
  • See, I can spit, you rap, but you're not as sick
  • She's not as thick, your girlfriend is not a chick
  • Your whole life's a catfish and you do not exist
  • Haha

  • Report error in lyric




    The Here We Go Again lyrics by Chamillionaire is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2020 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Chamillionaire Here We Go Again Lyrics