A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   C   »   Common Lyrics   »   Blows To The Temple Lyrics

Common - Blows To The Temple Lyrics

Font:      
Align:    
  • Check it
  • We can go, toe to toe, with the blows to the temple (not)
  • Not the temple of doom, so make room
  • For the unamerican caravan (who you down with? )
  • The b-boys, immenslope, twilite tone, derrick and then some
  • I dont get rid of some faces
  • While marks be lookin hard, and they be beggin bases
  • They have too many cases, and now they got courage
  • Sorta like goldilocks, tryin to take pops porridge
  • But I got, the story straight
  • Plus the name, I got rep, dont dare sleep
  • Slept and got, crept
  • An ac/dc spider went up the wall we mount
  • Now came down the common the common sense, and now the spider out
  • (boom) a blackout, power failure
  • I aint the burger king, but I got a whale of blows
  • Uppercuts jabs hits and hey niggaz
  • Cause Im weird they call me lemonhead, but Im a jawbreaker
  • And I break a bean, but Im not from boston
  • Im stronger, and faster, than steve austin
  • Commonll keep the camera movin -- Im kinda fast!
  • Im from a town called fresh off a niggaz ass
  • And Im about to go on like stephanie mills
  • You must be poppin pills, tryin to step to me
  • Cause to the left of me, we got the u-a-c (whattup)
  • And comin up to the right of me, we got the u-a-c (come on)
  • And in back of me, yo we got the u-a-c
  • And in front of me (baw!) is a dead man g!
  • We hit em hard!
  • ..
  • Kick it
  • A duck tried to buck, but the vic got vicked
  • So I picked him, hes another victim of a circumstance
  • He did a dance like ali (say what? )
  • But he floated like a waterfly and stung like a c
  • Ya see, I aint out here, tryin to be a bully
  • Nor am I pretendin to be a two-shoes goodie
  • (word is bond) that I got big balls homes
  • And if a player try to press me, I gotta break the zone
  • Here to stage a, ooh shit, up in the sky
  • You better watch out, Im tellin you why
  • Common sense is breaking, marks down, ah-follow-me-now
  • Yo common sense is breaking, marks down
  • Uhh, check it, check it, check it
  • I huff and I puff and I blow (what? )
  • The mother*****in house down, I guess you didnt know!
  • Homeskillet, where ya been? are you the boy in the plastic bubble?
  • Ooh you in trouble!
  • A tisket a tasket, youre gonna get your ass kicked
  • You better know whats in my jacket, ***** the basket
  • Oh, God damn child, I mean its drastic
  • You end up on a stretched cause I stretch you like plastikman
  • ***** with me (you end up the in the cas-ket)
  • You flow ass ***** nigga, sucker duck bastard
  • (yo common calm down, you gots to calm down!)
  • This grape tried to step to me, with his arms down
  • Lesson number one - when youre ready to throw
  • Never step up talkin - thats like tryin to pitch, but youre balkin
  • And ima steal first, hide the base, but you base
  • You can call me pencil petey cause the marks I erase
  • In case of emergency, its urgent see, that you see a doctor
  • You tried to gamble, but Im the proctor
  • I knock that ass, bringin it down and then slash
  • Tried to play me with a skit, but now you got a gash
  • You character, for ya inherit a, neck brace
  • Makin ya thousand deaths times worser than a screwface
  • But they call me screwneck and I do wreck shit
  • So next time he push up in the jam, boy you better exit
  • Late show in the house
  • U-a-c in the house
  • 7-d in the house
  • R-t-a in the house
  • True b-boys in the house
  • Dem dere dyslexics in the house
  • And we gonna *****in blow the house down
  • Check it, hit em with a
  • Blood clot boy, you get bucked, tryin to ***** with the
  • Mario, super super brothers like mario
  • Here the common, sucker clucks (what we do? )
  • Mission upon the loves, gettin kisses, and hugs
  • But then we runnin to a scrub that tried to bug
  • Hes out to get some what they call em stunts because we bunt
  • (what? ) but I dont bug, I just slide her, and hit her
  • Some be rumpy chump, with the chat chat chitter
  • Yo we did her but I betcha know Im better on it
  • Now you got a 100 percent beef, its just a beatdown
  • (uh uh ahh!) too late to try to be down
  • Brother your best bet, is to cover your eyes, like dee brown
  • (cause its a bum bum bum, bum-rush)
  • And if I ask who popped shit, the caravan gotta bus
  • Sing it (on that defense)
  • But our bumrush is well done, not medium rare
  • Its rare to see, an enemy within play
  • True indeed a lot of shit, is over he say she say
  • Me say, warriors come out and play
  • And ima tear shit up and leave it like the day, after
  • And after we go around, and you hit the ground
  • Then you know Im down with the blows to the temple
  • * shout outs *

  • Report error in lyric




    The Blows To The Temple lyrics by Common is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2019 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Common Blows To The Temple Lyrics