A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   K   »   KMD Lyrics   »   Humrush Lyrics

KMD - Humrush Lyrics

Font:      
Align:    
  • dialogue excerpts from Bert and Ernie of "Sesame Street"]
  • [E] Bert is that you?
  • [B] Ahh an empty place oh I love it!
  • A perfect place to practice the exciting art
  • of humming!
  • [E] Bert?
  • [B] Heheheheh
  • Chorus: * humming in background *
  • [Zev] Hum along if you can't sing along hum along
  • [Onyx] Hum along if you can't sing along you hum along
  • [Roc] Hum along if you can't sing along hum along
  • [Zev] Yeah hum along with Zev Love X
  • [Zev Love X] * humming in background *
  • Hmm, hmm! Very interesting this thing
  • Coming and drumming there's hummingbirds with wings
  • and feathers of the same, so we flock much
  • plus rock, so on and so such, I clutch this
  • mic, to touch like an entire stadium
  • With my boys to aid me so we'll play, if you pay me some
  • Beats sound fickle rented Jeep sounds sickenin
  • to those with no soul, as I roll with my ? ( * humming ends * )
  • Bugle boy, bugle boy, toot your own horn
  • Frugal won't endure, as the talents was born
  • Minus, the Jim-jinkle-jankle-Hammerschitt
  • His name, ain't my name, cause X ain't permittin shit
  • I's no hypocrite, so yo, zip your lip
  • Z.L. be rippin, out we'll rip
  • No no no, shake your hip, or your rump
  • Forget about what I'm sayin, pump your fist to the drum and
  • ( * Bert laughs * )
  • Chorus: * humming in background *
  • [Onyx] Hum along, if you can't sing along, hum along
  • [Roc] Hum along, if you can't sing along, hum along
  • [Zev] Hum along, if you can't sing along, hum along
  • [Onyx] Hum with the Birthstone Kid
  • [Onyx] * humming in background *
  • You could have sworn I was a WHAT? A Penn Station pennybegger
  • I gots more songs than your neighborhood bootlegger
  • Swingin hard like a forty-deuce on a hooker
  • Cuter than Booker, a real good looker ( * Bert laughs * )
  • Yeah, a brown man is gettin down and
  • to this funky sound and you'll check it out, so plops the sound man
  • I'm just the R&B's beats kickers kickin lingo
  • til comes, my payday, if rap was soccer I'd be Pele ( * humming ends * )
  • Scorin hard I eat no porkchops or lard
  • So trust in me becaue you, trust in God
  • The Lord, bet I proves, just began for this man
  • Cause the bills stay paid from this mic within my hand
  • I'm not your average everyday cotton-pickin or bailin hay
  • hoe trickin brother who likes to eat chicken
  • Anyway, just hum along, as the drummer drums along
  • This I bring along, not to sing along, but just to
  • ( * Bert laughs * )
  • Chorus: * humming in background *
  • [Roc] Hum along, if you can't sing along, hum along
  • [Zev] Hum along, if you can't sing along, hum along
  • [Onyx] Ya hum along, if you can't sing along ya hum along
  • [Roc] Hum with the one Subroc
  • [Subroc] * humming in background *
  • Hurry hurry hurry step right up and I'll sing it
  • So bring it back and forth, just to swing it
  • Hmm, a voom to a hum can get smooth
  • So I choose to rock slow to amuse ( * Bert laughs * )
  • to the apex, I strides from L.I. Strong
  • to the car new age, to rip raw
  • Need no rehease, I bust fat styles galore
  • Self Universal Born Ruler Cypher Cee no more, hear no more
  • ( * humming ends * ) Can no more, huh, I fear less or I guess
  • I toss or throw it up and when it drop I'm forced to blow it up
  • Give a little, take a little, grunt, or fake a little
  • pause you wanna counterfeit the Kause ain't havin it ( * Bert laughs * )
  • ( * humming again * ) All your hopes cease, so listen closely HUSH
  • I wrote boastin note, you can't stop the humrush
  • Bow, blowin up! One nine eight, X plus
  • And this is how we kicks it, for eighty decker
  • This is for the Gods, the Gods, you don't stop, heh

  • Report error in lyric




    The Humrush lyrics by KMD is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2021 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing KMD Humrush Lyrics