A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   K   »   Kid Capri Lyrics   »   Lord's Party Lyrics

Kid Capri - Lord's Party Lyrics

Font:      
Align:    
  • [biz markie]
  • But bust this though everybody
  • Yo, we havin a party, a lords party
  • A party for the lords, the lords with the party thing
  • All of a sudden, people got shot
  • The rope runner was standin, right by, the other side of
  • They ate barbecued peanut butter and jelly sandwiches
  • (get off the stage biz!)
  • Why dont you just chill bah bah, road hog, kang-ka-dang
  • [kid capri]
  • Party time people, aint nuttin movin but your feet
  • Gotta get up on out your seat
  • Come on down with the lords, get ready to get busy
  • Knahmsayin? aint no party like this party nowhere near this party
  • So this must be the party
  • So get up on the floor, and get it goin on, right about now
  • [verse one]
  • Its a party, Im invitin everybody
  • Cuties, hookers and hotties
  • To come to the bash for free
  • Your hosts: capri, mark, d
  • Everybody up no time to waste
  • You came here cause you know this is the place
  • To rock, act like a fool
  • Its the lords and we goin right back to the booth!
  • Now you know the flavor new york
  • Aint no sense in bein shy, tryin to play fly
  • Be yourself never mind the next guy
  • This is a party we gonna get busy whether you like it or not
  • Throw on the funk wanna make sure, that you havin a good time
  • Now stop actin like a baby, and get on the floor
  • [verse two]
  • Oh man I really like the way this is goin down
  • Lords, came to your town
  • Made you a fiend like a crackhead (a crackhead? )
  • Thats right, you heard what I said
  • Party time in the boogie down, ready for some action
  • Show me just a little satisfaction
  • Dance, and shake
  • Its time to start a boogie down earthquake
  • Kick a party groove is like a habit
  • See a fat booty then you grab it
  • Maybe wanna slide to the side (slide to the side)
  • Keep the drummer kickin let the beat ride
  • Its funny how we make a body move
  • Stay in step, just keep it to the right groove
  • Party, dont be a coward
  • Show me whatcha gonna do about it!
  • Uhh! .. uhh! .. uhh!
  • Now yall do me a favor, let me see you do
  • Do the bend, and stretch
  • Do the bend, and the stretch
  • Let me see you do the bend, and stretch
  • Cmon and do the bend, and stretch
  • Let me see you do the bend, and stretch
  • Cmon and do the bend, and stretch
  • Do the bend, and stretch
  • Lords of funk in full effect, word!
  • [verse three]
  • Party time in the boogie down bronx..
  • .. time to give the people what they want
  • To make me wanna know you wanna get down I gotta see you dance
  • Gotta take a chance
  • Capri, known for abilities, tactics
  • And all of my fast rap agility
  • Made to perform and I strike like lightning, scary?
  • Yes its quite frightening, huh!
  • Uhh! .. uhh! .. hoe, uhh! .. woo!
  • [verse four]
  • I got a message, to money mark
  • Remember when we rocked in the park?
  • Remember that girl joanna (joanna? )
  • Body was pumpin like a scanner
  • Remember when we rocked that body
  • It always happens when youre comin to a lords party
  • She tried you, she tried me
  • Then left the party with who? silver d
  • Heres another girl michelle
  • Looks good and she dance really well
  • Eighteen years old, neck full of gold
  • The girl even dances the old, school
  • Talk about she make a cold heart beat
  • Still remember, seein her feet
  • Dance to the rhythm of the drum
  • Dum diddy diddy dum dum!
  • Now what I want everybody to do
  • Is put their right hand in the air like this
  • Shake em side to side
  • Everybody cmon, put your hands in the air lemme see lemme see ya
  • Go left (left) to the right (right)
  • To the left (left) to the right (right)
  • To the left (left) to the right (right)
  • To the left (left) now lets do this cmon
  • Everybody do the bend, and stretch
  • Cmon and do the bend, and the stretch
  • Let me see you do the bend, and stretch
  • Cmon and do the bend, and stretch
  • We go, side to side, keep it goin cmon
  • Go side to side, keep it goin
  • Follow up and do the bend, and stretch
  • Do the bend, and stretch, huh!
  • Ahh yes so now you know what we mean and you see for yourself
  • We aint got no time for sissies
  • We came here to party, word to big bird!
  • Lords of funk bout ready to take two steps to the rear
  • And get on out of here like last year
  • But before we go, everybody hands up, cmon
  • Shake it to the left.. to the right, cmon
  • Shake it to the left.. to the right
  • Shake it to the left.. to the right
  • Shake it to the left.. to the right, but stretch
  • Do the bend, and stretch
  • Cmon and do the bend, and stretch
  • Let me see you do the bend, and stretch
  • Everybody do the bend, and stretch, cmon!
  • We go, side to side, keep it goin cmon
  • Go side to side, keep it goin
  • Follow up and do the bend, and stretch
  • Lords of funk outta here, I gotta go see ya!

  • Report error in lyric




    The Lord's Party lyrics by Kid Capri is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2021 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Kid Capri Lord's Party Lyrics