A-Z Lyrics Database
Welcome! Login | Register
Lyrics   »   K   »   Kid Capri Lyrics   »   Soundtrack To The Streets (feat. Nas) Lyrics

Kid Capri - Soundtrack To The Streets (feat. Nas) Lyrics

Font:      
Align:    
  • featuring Nas
  • [Kid] Yeahhhhh!
  • [Nas] Uhh QB
  • [Kid] All the people in the place!
  • It's the one and only Kid Capri
  • [Nas] Uhh TM nigga
  • [Kid] Along with my man Nas Escobar
  • [Nas] Ill Will
  • [Kid] We about to take this one all around the world
  • So y'all feel this one come on!
  • Verse One: Nas
  • My antidote to the dope add drugs in the party
  • Pistol whippin your body lyrical oddessey
  • Y'all ain't smoke real shit less y'all smokin with me
  • And y'all ain't heard real shit, til you heard it from me
  • Escobar, I toasted with Frank White, to this new era
  • of gangster life, slangin words in the mic
  • Thanks to the life, I urge y'all to write pain
  • You a whore to the war, I remain a virgin that's tight
  • This game I'ma run til it's done, stack my funds
  • Packin guns, clean each gat, once a month
  • Hope ya toast carry heavy as the vest on your chest
  • Hope you squeeze it cause you're only safe from stomach to chest
  • Everything else, left open, I'm smokin
  • Next to your balls, police won't even question at all
  • It's the Esc- to the -bar, connects in ?Piar?
  • Overlord of rap, U.S. France to Ecuodar
  • Chorus: Nas
  • Have you ever met a QB gangsta, who would
  • shake your hand and turn ya back he would shank ya?
  • Niggaz want the street you lookin for me
  • You want the hot shit you must cop the Kid Capri
  • Ladies dance to it, niggaz pound that in your Jeep
  • Esco' and Kid Capri, with the mother*****in Soundtrack
  • to the Street, thugs pop to it, sell rocks to it
  • Puffin L's poppin glocks to it
  • Verse Two: Nas
  • Me and the streets share the same vein, same pain
  • The whole game changed, niggaz with no brain could make dough
  • off of cocaine, Colombian neckties
  • Democrats to Bill Clinton gotta respect Nas
  • Customized flow, words stitched into the seams
  • Tailor made lyrics words fit ya, spit scripture worship
  • Far from Ali, niggaz can't spar with the kid
  • Regardless of your bid or who you partners with
  • Spit, cartridges at so-called hard ni-ggaz
  • You get, sparked and hit, held as hostages
  • You know how the mobsters is from the heart of the Bridge
  • We just started gettin dough, yo pardon the kid
  • I ain't used to havin shit, my youth as bad as it get
  • Ghetto bound first lesson was to let off rounds
  • Shots, echo the town, New York, home of
  • the Harlem mix tape, master as we all know him now
  • Chorus
  • Verse Three: Nas
  • Uhh, what? Kid Capri
  • Soundtrack to the Street a theme for every hood
  • Every lockdown facility, get ?oxed? down for grillin me
  • Write down hostility, iced down with friends of ours
  • Respect money and power and them honies that swallow
  • But what's becomin Apollo, nuttin but bigga bank
  • ***** you niggaz think I ride for?
  • Same thing niggaz die for, so we draw guns
  • the same time in this war, leave your mind on the floor
  • Niggaz doin thirty to life to survive in this world
  • Transportin keys that's inside of a door
  • Openin spots from Little Rock to Baltimore
  • Smoked out, chillin on the Kid Capri world tour
  • Chorus
  • [Kid Capri]
  • Yeah
  • Word up, come on
  • We make it bump one time word up
  • My man Nas make it bump one time come on
  • Come on, we make it bump one time word up
  • The Kid Capri make it bump one time come on
  • Chorus
  • [Kid Capri]
  • And I say party people, it's the Kid Capri
  • Nas Escobar, Soundtrack to the Streets
  • Jumpin off, youknowhatI'msayin?
  • You a part of history, stay tuned, uh

  • Report error in lyric




    The Soundtrack To The Streets (feat. Nas) lyrics by Kid Capri is property of their respective authors, artists and labels and are strictly for non-commercial use only.
    Copyright © 2009-2021 Azlyricdb.com. All Rights Reserved | Privacy policy | Blog
    You are now viewing Kid Capri Soundtrack To The Streets (feat. Nas) Lyrics